WELCOME .!



Monday, January 24, 2011

Setia Menanti..♥

Aku berdiri disini menanti dirimu
kau yang begitu jauh dariku 
membuat kan ku sentiasa memikirkanmu
bayanganmu sentiasa hadir menemani dririku
kerianganmu sentiasa bermain difikiranku


Kasih..
jangan biarkan aku sendiri
jangan biarkan aku diulit resah yang sentiasa memikirkanmu
yang senantiasa merinduimu
Kasih..
aku dalam sendiri tiada tempat untuk mengadu
tiada tempatku meluahkan  kasih
dalam hujan ku menanti membasahi tubuhku yang lesu
namun hanya bayangan yang sentiasa hadir
Kasih..
jadikan aku permaisurimu
jadikan aku sebahagian daripada hidupmu
katakanlah pada semua bahawa aku adalah milikmu dan juga hidupmu
Kasih..
dengarlah rintihan hati ini
dengarlah setiap erti kata-kata ini
ianya tulus dari hati bukan dari bibir
yang sentiasa berada dalam dada ini


Hari yang sentiasa bertukar ganti membuatkan hatiku berdebar
aku menghitung hari-hari yang ku lalui
untuk menemui mu kasih..

No comments:

Post a Comment