WELCOME .!



Wednesday, January 19, 2011

Ya Allah Ya Tuhanku...



     BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM..
Ya Allah Ya Tuhanku,,
kau ampunilah segala d0sa-d0saku
kau panjangkanlah umurku
kau sihatkanlah badanku
kau kuatkanlah imanku ya allah
kau berikanlah aku kenikmatan di dunia serta di akhirat
kau murahkanlah rezeki ku
kau tunjukkanlah perjalanan yang benar
kau lindungilah diri aku
kau jauhkanlah segala malapetaka,marabahaya,jin-jin,syaitan-syaitan serta siksa api neraka dari aku
kau berikanlah aku semangat untuk menimba ilmu setiap masa,hari serta saat
kau berikanlah aku semangat untuk melakukan perkara yang engkau redhai
kau berikanlah kejayaan kepada aku di dunia serta di akhirat
kau sedarkanlah diri ku jika aku melakukan perkara yang mendatangkan dosa walau sekecil mana pun
kau berikanlah aku kesabaran, ketenangan, ketabahan, ketakwaan, keredhaan untuk menerima dan menghadapi segala cabaran dan dugaan dari mu ya allah
kau kau jodohkanlah aku dengan jodoh yang sempurna dan terbaik bagi ku ya allah
aku mohon ya allah doa ku diperkenankan
sesungguhnya aku adalah hamba yang lemah
AMIN..

No comments:

Post a Comment